Administratief medewerker 

(8 – 12 uur)

Functieomschrijving
Je zorgt ervoor dat inkomende en uitgaande orders worden verwerkt in onze administratie en stelt naar aanleiding daarvan de uitgaande facturen op. Je doet dit met oog voor detail en bent daarin punctueel.

Functie-eisen

  • Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau aangevuld met relevante werkervaring
  • Je hebt ervaring met het programma Snelstart of je staat ervoor open om dit te leren
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt een sterk oog voor detail
  • Je bent een teamspeler met een positieve instelling en uitstraling

Dit bieden wij jou

  • Salaris in overleg en is afhankelijk van kennis, ervaring en aantal werkuren
  • 8,33% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur)
  • Tijdelijk contract met uitzicht op verlenging of vaste dienst bij goed functioneren
  • Werkdagen en -uren in overleg (8-12 uur / maandag t/m vrijdag / zaterdag en zondag zijn wij gesloten)
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km
  • Ruimte voor initiatief, doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen
  • Een fijne werksfeer in een jong en gezellig team
  • Uitjes/etentjes/borrels die worden georganiseerd
  • Attenties met de feestdagen

Ben jij enthousiast geworden om bij ons aan de slag te gaan?
Dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet. Deze kun je sturen naar:administratie@technohal.nl t.a.v. Daniëlle Boers.
Of door het invullen van onderstaand formulier.

 Heb je vragen?

Neem dan gerust telefonisch contact op via: 010-5224456 of neem een kijkje op deze website.

Wij zijn ook te volgen op social media (Instagram, Facebook & LinkedIn) via @technohal_bv

 Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Solliciteren:

Adres Technohal

Weg en Land 23, 2661 DC Bergschenhoek

010 522 4456

info@technohal.nl